آیا ژنراتور گازی دائم کار واقعا وجود دارد؟

آیا ژنراتور گازی دائم کار واقعا وجود دارد؟

ژنراتورهای کل خانه به طور دائم در خارج از خانه شما نصب می شوند، بنابراین چه از آن ها به عنوان پشتیبان در هنگام قطع برق یا به عنوان منبع اصلی برق خود استفاده کنید، به گونه ای طراحی شده اند که هر زمان که به آن ها نیاز داشتید آماده باشند، به همین دلیل از ژنراتور گازی دائم کار و دیزل ژنراتور استفاده می شود که یک سیستم همراه با دو منبع برای تأمین سوخت سیستم احتراقی هستند.

شرکت مولد نیرو میکا، ژنراتورهای گازی و دیزلی را با توان و قدرت مختلف برای مشتریان عرضه می کند که در این زمینه، نیم قرن تجربه داشته و از نیروهای متخصص و حرفه ای برای ادامه فعالیت رو به رشد خود بهره می برد.

ژنراتورهای گاز دائم توسط برند های مختلفی تولید می شوندژنراتورهای گاز دائم توسط برند های مختلفی تولید می شوند

ژنراتور گازی دائم کار چیست؟

یک وسیله پرکاربرد و کارآمد برای تولید برق، استفاده از ژنراتور گازی است. گاز طبیعی را می توان برای تامین انرژی ژنراتورهای اضطراری و قابل حمل استفاده کرد و به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و موثرترین سوخت در میان منابع تجدیدناپذیر برای تولید برق در نظر گرفته می شود. یک ژنراتور گازی دائم کار به روشی مشابه سایر ژنراتورها کار می کند. در واقع، اساسی ترین تفاوت بین ژنراتورها، سوختی است که برای تغذیه واحدها استفاده می شود. در این حالت منبع انرژی برای راه اندازی ژنراتور، گاز طبیعی است. چنین ژنراتورهایی معمولاً در شهرهای بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا عرضه سوخت به راحتی از طریق خطوط لوله در دسترس است. اما جدا از مزایای بارز آن، مولدهای گاز طبیعی دارای معایبی نیز هستند.

معرفی اجزای این ژنراتور

  • موتور احتراقی با سوخت گاز
  • ژنراتور مولد برق
  • شاسی نگهدارنده سیستم
  • تابلوی فرمان و قدرت

ژنراتورهای گاز دائم توسط برند های مختلفی تولید می شوندژنراتور گازی از گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می کند

یک ژنراتور گازی چقدر سوخت مصرف می کند؟

سوخت برای ژنراتورها به اشکال مختلفی وجود دارد و می تواند گازوئیل، بنزین یا گاز طبیعی باشد. تولید کنندگان ژنراتورهای امروزی تلاش آگاهانه ای برای تولید کارآمدترین محصول ممکن انجام می دهند، زیرا می دانند که این امر باعث کاهش هزینه های انرژی و هم چنین تأثیر بر محیط زیست می شود. ژنراتورهای گازی جدیدتر به طور قابل توجهی سوخت کم تری نسبت به همتایان قدیمی خود مصرف می کنند. تعیین مصرف سوخت ژنراتور گازی دائم کار شما می تواند یک مشکل باشد. در حالی که سازنده سطوح خاصی از مصرف سوخت را اعلام می کند، شما نمی توانید دقیقاً مطمئن باشید، زیرا اعداد به نحوه استفاده شما از ژنراتور بستگی دارد.

مقدار توان الکتریکی تولید شده توسط ژنراتور با میزان سوخت مصرفی آن نسبت مستقیم دارد. هرچه قدرت بیش تری مورد نیاز باشد، سوخت بیش تری مصرف خواهد شد و یک ژنراتور گازی متوسط پنج کیلووات می تواند 0.75 توان اضطراری گاز در ساعت مصرف کند.

ژنراتور ها براساس نیاز مشتری به انواع مختلفی تقسیم می شوندژنراتور ها براساس نیاز مشتری به انواع مختلفی تقسیم می شوند

آشنایی با دیزل ژنراتور ها

ژنراتورهایی که برای کار از دیزل استفاده می کنند به عنوان دیزل ژنراتور شناخته می شوند که معمولاً به دو بخش اصلی تقسیم می شوند: یک موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی. از دیزل ژنراتورها می توان برای تامین برق مکان هایی که از شبکه برق تغذیه نمی شود یا در صورت قطع برق به عنوان پشتیبان استفاده کرد. دیزل ژنراتورها هم چنین در کشتی ها به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها به عنوان واحدهای پشتیبان برای تامین برق اضطراری بسیار رایج هستند و در دو فاز تک فاز و سه فاز، نه تنها در موسسات بزرگ بلکه برای منازل و ادارات کوچک نیز قابل استفاده اند و با ژنراتور گازی دائم کار تفاوت هایی دارند.

نکات پایانی

ژنراتورهای گاز طبیعی که برق را به صورت پیوسته تولید می کنند، در کاربرد کلی در مقایسه با مجموعه

ژنراتورهای دیزلی که عمدتاً در موارد خاموشی استفاده می شوند، تفاوت هایی دارند. نیازهای برق را می توان با مجموعه ژنراتورهای گازی در جایی که شبکه وجود ندارد برآورده کرد. به لطف هزینه ‌های تولید انرژی کم تر

گاز طبیعی در مقایسه با سایر انواع سوخت، ژنراتور گازی دائم کار توسط بسیاری از شرکت‌ ها ترجیح داده می‌شوند و بهتر است آن ها را از بهترین تولید کننده انواع ژنراتور خریداری کرد.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.