از نکات مهم در خرید ژنراتور چه می دانید؟

از نکات مهم در خرید ژنراتور چه می دانید؟

ژنراتورها همیشه به عنوان واحدهای پشتیبان در صورت قطع برق مفید هستند. برای انتخاب و خرید ژنراتور تجاری مناسب، باید با ارزیابی نیازهای برق خود شروع کنید و نکات مهم در خرید ژنراتور را مد نظر بگیرید. این فرآیند که به عنوان اندازه‌گیری یک ژنراتور شناخته می‌شود، نیازمند این است که تجهیزات اصلی را که برای برق نیاز دارید در نظر داشته باشید.  با این حال، هنگام خرید یک دیزل ژنراتور باید چندین نکته را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند از آرامش خاطری که با دانستن این که دستگاه ژنراتور، نیازهای شما را برآورده می کند و برای مدت طولانی به شما خدمت می کند، لذت ببرید.

میکاپاور، بزرگترین تامین کننده انواع ژنراتور در ایران می باشد که با تکیه بر تجربه و توان علمی و عملی متخصصان کار آزموده در زمینه تولید برق فعالیت خود را آغاز کرده است.

برند ژنراتور

یکی از دلایل اصلی خرید ژنراتور اطمینان از ادامه فعالیت های تجاری شما بدون وقفه حتی در صورت قطع برق است. یکی از نکات مهم در خرید ژنراتور این است که باید به سراغ برند های شناخته شده و معتبر بروید. این نه تنها به اطمینان از در دسترس بودن قطعات یدکی کمک زیادی می کند، بلکه باعث می شود ژنراتور برای مدت طولانی دوام بیاورد.

توان بهینه

از نکات مهم در خرید ژنراتور، قدرت دیزل ژنراتور است. این بستگی به قیمت نصب دارد. اگر بتوان قدرت را تا حد امکان نزدیک به نشانگرهای توان محاسبه شده گیرنده های الکتریکی انتخاب کرد، در هنگام افزایش نشانگرها یا افزایش تعداد گیرنده ها، سیستم ژنراتور اضافه بار قابل توجهی دریافت می کند که بر نصب تأثیر منفی می گذارد.  اگر قدرت دیزل ژنراتور بیش از حد تخمین زده شود، این امر عواقب منفی در طول کار خود دیزل خواهد داشت. رعایت این قانون بهینه خواهد بود که نصب هرگز نباید با بار کم تر از 25 درصد توان خود کار کند. اعتقاد بر این است که بهترین توان یک ژنراتور دیزلی، توان در پارامترهای 35 تا 75٪ خواهد بود. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار آب و هوا است که بر قدرت دیزل ژنراتور نیز تأثیر می گذارد. اگر مجموعه ژنراتور در ارتفاع زیاد قرار داشته باشد و دمای محیط بیش تر و رطوبت هوا زیاد باشد، توان خروجی ژنراتور کم تر خواهد بود.

برند های مختلفی، ژنراتور را تولید می کنند

برند های مختلفی، ژنراتور را تولید می کنند

نوع ژنراتور

بیش تر مردم می دانند که یک ژنراتور قابل حمل می تواند در زمان قطع برق و هم چنین زمانی که به یک منبع برق قابل حمل نیاز است، مفید باشد. به لطف پیشرفت های تکنولوژی، حتی یک ژنراتور کوچک قابل حمل نیز قادر به تولید برق کافی برای تامین انرژی طیف وسیعی از لوازم خانگی است و این راحتی را می توان با کسری از هزینه خریداری کرد. با این حال، هنگام انتخاب یک ژنراتور برق قابل حمل باید نکات مهم در خرید ژنراتور، را در نظر گرفت تا اطمینان حاصل شود که ژنراتوری دریافت می کنید که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

سومین نکات مهم در خرید ژنراتور سال تولید ژنراتور

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید دیزل ژنراتور باید در مورد آن بپرسید، قدمت و سابقه دستگاه است و این در حالی که به سال تولید ژنراتور اشاره دارد،  نحوه استفاده از آن را پوشش می دهد.

در هنگام خرید ژنراتور، نیاز های خود را باید در نظر بگیرید

در هنگام خرید ژنراتور، نیاز های خود را باید در نظر بگیرید

نکات پایانی

قبل از خرید یک ژنراتور برق، نکات مهم در خرید ژنراتور را در نظر بگیرید و اطلاعاتی در مورد تولید کنندگان مختلف و مدل هایی که آن ها ارائه می دهند به دست آورید. برخی از ژنراتورها مقدار زیادی الکتریسیته تولید می کنند، در حالی که برخی دیگر قادر به تامین حداقل مقدار برق هستند. هم چنین، عملکرد هایی که ژنراتور شما باید انجام دهد و اندازه خانه یا محل کار شما در انتخاب نوع ژنراتور بستگی دارد. پس بهتر است قبل از خرید با تولید کنندگان ژنراتور صحبت کنید، نظرات و توصیفات مربوط به این محصول را بخوانید و به طور کلی تا آن جا که ممکن است اطلاعات بیش تری را جمع آوری کنید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. هم چنین باید قیمت ها را زیر نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

نمونه ای از ژنراتور دویتس ام وی ام

نمونه ای از ژنراتور دویتس ام وی ام

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.