موتورهای پر توان دیزل ژنراتور دوسان

موتورهای پر توان دیزل ژنراتور دوسان

 معمولاً افراد زیادی وقتی اسم دیزل ژنراتور دوسان  را می شوند، به یاد موتورهایی می افتند که از آنها برای برق های اضطراری استفاده می شود. این موتورها وظیفه دارند تا انرژی الکتریکی را تولید کنند.دیزل ژنراتور دوسان که ساخت کره جنوبی است و آنها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام برای کاری مناسب هستند. اکثر آنها موتورهای قوی و پر توانی دارند. همه دیزل های ژنراتور برای مواقع اضطراری نیستند. بلکه از آنها می توان به صورت دائم استفاده نمود. دیزل ژنراتور دوسان P086TI یکی از این موارد هستند. دیزل های ژنراتور به عنوان منبعی هستند که از آنها در کارخانه ها، بیمارستان ها و حتی در خانه ها استفاده می کنند. در ادامه با انواع دیزل ژنراتور دوسان و کاربردشان بیشتر آشنا می شوید.

دیزل ژنراتور دوسان چیست

دیزل های ژنراتور دارای سوخت متفاوتی هستند. سوخت آنها معمولاً گازوئیل هستند. همچنین از آنها برای در جریان نگه داشتن برق استفاده می کنند. دیزل ژنراتور دوسان دارای موتور قدرتمندی است. کارکرد دیزل ها به این گونه است که با فشرده سازی هوا در داخل دستگاه احتراق را به وجود می آورد.

به طور کلی دیزل ژنراتور دوسان، انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. سوخت این دستگاه ها در مقایسه با سایر دستگاه ها، در دمای بیشتری می سوزد. ژنراتورهای دیزلی بسیار کارآمد هستند.

دیزل ژنراتور دوسان که ساخت کره جنوبی است

دیزل ژنراتور دوسان که ساخت کره جنوبی است

کاربرد دیزل ژنراتور دوسان

مراکز و مکان های بسیار مهمی هستند که نیاز دارند تا به طور مداوم، جریان برق در آنها وجود داشته باشد. فرودگاه ها، بیمارستان ها، برج های مسکونی و ساختمان های تجاری از جاهایی هستند که نباید در اثر قطعی برق خسارت ببینند.

دیزل ژنراتور دوسان در محیط هایی قابل استفاده است که انرژی برق نیست و باید در این نوع از مکان ها از دیزل استفاده شود. از جمله مکان ها می توان به پالایشگاه ها، صنایع کشتیرانی، معادن، استخراج نفت و گاز استفاده نمود. همچنین کار کردن با این دیزل ها بسیار ساده است.

مزایای دیزل ژنراتور دوسان

این دیزل های ژنراتور دارای موتورهای قوی هستند که عملکرد پایه ای عالی دارند. شکل ظاهری کاربر پسندی دارند. قطعات آنها به راحتی به همدیگر متصل می شوند و حتی اگر خرابی ایجاد شود، درست کردن آن ساده است. همچنین دیزل ژنراتور دوسان، هزینه کمی رو بر عهده کاربران خود می گذارد. از دیگر مزیت های آن می توان به کم حجم بودنش اشاره کرد و اگر دارای موتورخانه یا انباری های کوچکی دارید، نیاز نیست که نگران باشید.

دیزل ژنراتور دوسان در محیط هایی قابل استفاده است که انرژی برق نیست

دیزل ژنراتور دوسان در محیط هایی قابل استفاده است که انرژی برق نیست

امکانات دیزل ژنراتور دوسان

دیزل ها موتور هایی هستند که در جهت تامین برق کار می کنند. سوخت های فسیلی در آنها در دمای بسیار بالایی کار می کند. به همین دلیل دیزل  ژنراتور دوسان دارای سیستم خنک کننده است و دیگر نیازی نیست نگران گرم شدن بیش از حد دستگاه تان شوید.

توانایی کار کردن دیزل ژنراتور دوسان بسیار بالاست و می تواند برای کارهای سنگین به خوبی کار کند. همچنین دارای صفحه دیجیتال LED است و می توانید به راحتی وظایفی که دیزل باید انجام دهد را توسط این صفحه نمایش، بگویید.

همچنین از دیگر امکانات دیزل ژنراتور دوسان می توان به داشتن لوازم های جانبی آن اشاره نمود. همین طور اگر می خواهید سریعاً سوخت گازوئیل را به آن وارد کنید، به طور مستقیم قابل اجرا است. فیلترهای دیزل ژنراتور قابل تعویض هستند و نگرانی بابت خراب شدن آن ندارید. رادیاتور های خنک کننده از دیگر ویژگی های خوب دیزل ژنراتور دوسان است.

همین طور نیازی نیست که شما دستگاه را روشن یا خاموش کنید، چون با داشتن دکمه خودکار خاموش/روشن کار شما را راحت کرده اند. این دستگاه های ژنراتور از هزینه خوبی برخوردار هستند و شما می توانید برای شرکت خود حتماً از آن داشته باشید.

انواع دیزل ژنراتور دوسان

  • دیزل ژنراتور دوسان P086TI دارای حداقل توان 200 و حداکثر 220 است. همچنین این دیزل دارای 6 سیلندر بوده و این دیزل معمولاً به صورت دائم کار می کند.
  • دیزل ژنراتور دوسان P126TI-2 دارای حداقل  300و حداکثر  331 است.  واحد این توان را با کاوا می گویند. این دیزل نیز دارای 6 سیلندر است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.