چرا خرید موتور برق دوسان کره یک انتخاب بی نقص است؟

چرا خرید موتور برق دوسان کره یک انتخاب بی نقص است؟

مشتریان برای اینکه به سراغ یک برند و یک مدل خاص بروند، ابتدا به ارزیابی آن برند می پردازند. در پس همین ارزیابی ها است که برنده میدان رقابت مشخص می شود. در این میان، موتور برق دوسان کره یکی از کلیدی ترین مهره های عرصه صنعت و ژنراتورها می باشد. اما دانستن اینکه یکی از بهترین هاست کافی نمی باشد بلکه باید به عنوان یک خریدار، بر تمام ابعاد این مسئله مسلط باشید. 

1.    نام آشنای برند دوسان در صنعت کره و جهان

شنیدن مکرر نام یک برند در عرصه فعالیت خودش، خبر از تجربه و کیفیت تولید آن دارد. همواره کشور کره و برندهایی که از این کشور نشات می گیرند نیز در عرصه صنعت دارای نامی آشنا هستند. این شرکت از حدود سال 1937 فعال می باشد و در طی دهه اخیر توانسته تا عملکردی چشمگیر داشته باشد. این نام آشنا خبر از ارتقای محصولات در آینده و کیفیت فراتر از حد استاندارد محصولات فعلی موتور برق دوسان کره دارد.

طراحی استاندارد و مهندسی شده

طراحی استاندارد و مهندسی شده

2.    مشخصات فنی باورنکردنی

طراحی موتورهای برق دوسان بر اساس آخرین نوآوری های عرصه صنعت می باشد. اکثر مدل های دوسان دارای شدت جریان و توان نامی استانداردی هستند. شما می توانید مدل هایی با توان 160 کیلووات تا حداکثر توان 408 کیلووات پیدا کنید. مدل های پیشرفته تر موتور برق دوسان کره دارای سیستم خنک کننده و تک بلبرینگ هستند. میزان بهره وری از این موتورها حتی تا 94.8 درصد نیز رسیده که به معنای استفاده از تمام ظرفیت می باشد.

همچنین ولتاژ این موتورها در کنار فرکانس و ضریب خروجی، یک ترکیب استاندارد را ایجاد می کنند. این را نیز باید اضافه کرد که ظرفیت مخزن سوخت اکثر مدل های موتور برق دوسان کره، به گونه ای است که نیازهای روزانه شما را برطرف می کند. طراحی مهندسی شده این موتورها، در بلند مدت شما را از تعویض وتعمیر دور نگه می دارد.

مصرف سوخت بهینه موتورهای دوسان

مصرف سوخت بهینه موتورهای دوسان

3.    ارائه مدل های متنوع برای نیازهای متنوع

هر کاربری یک مجموعه انتظارات به خصوصی از موتور برق مورد نظر خود دارد. در کنار این انتظارات، یک بودجه مشخصی را نیز برای خرید آن اختصاص می دهد. حال هر مشتری به صورت ناخودآگاه این انتظارات و بودجه را با هم هماهنگ می کند. یک برند زمانی می تواند برنده میدان باشد که همپای این هماهنگی پیش آید.

به همین سبب، شما با انواع مختلفی از موتور برق دوسان کره مواجه هستید که طیف گسترده ای از مشتریان را پوشش می دهد. از ظرفیت خنک کننده گرفته است تا میزان مصرف سوخت و ضریب خروجی، در مدل های مختلف، به طور متفاوت تعبیه شده اند.

تنظیم ولتاژ در موتور برق دوسان کره

تنظیم ولتاژ در موتور برق دوسان کره

4.    قیمت گذاری بر اساس بودجه مشتریان

معمولا یکی از مشکلات اصلی مشتریان در زمینه خرید موتور برق به بودجه  بر می گردد. قیمت این محصولات و به طور کلی محصولات صنعتی بسیار زیاد است و همین امر در مدیریت مالی مشکل آفرین می شود. هر چند خبر خوب این است که موتور برق دوسان کره دارای طیف قیمت مناسبی است. شما با بودجه های کم نیز می توانید مدل های کارآمدی از این برند خریداری کنید. حتی با وجود نوسانات بازار قیمت در مورد محصولات غیر بومی، همچنان قیمت های این برند در مقایسه با سایر برندها، مناسب تر است.

5.    نصب و راه اندازی آسان به همراه خدمات پس از فروش

پروسه نصب و راه اندازی موتورهای دوسان بدون دردسر است. در اینجا خبری از پیچیدگی های مهندسی و پروسه های طولانی و طاقت فرسا نمی باشد. هر چند پیشنهاد می شود برای راه اندازی اولیه از تکنسین های مجرب استفاده کنید. موتور برق دوسان کره دارای خدمات پس از فروش از جمله ضمانت تعویض در چند روز اولیه خرید و ضمانت تعمیر تا حداقل یک سال می باشد. ارائه این خدمات یک خرید امن را برای مشتریان امکان پذیر می کند.

 سخن پایانی

موتور برق دوسان کره با مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته تا رضایت مشتریان را کسب کند. شما حتی با بودجه ای کم می توانید از مدل های مختلف این برند که دارای کیفیت ساخت و مهندسی طراحی هستند استفاده کنید. جدای از ویژگی های فنی مناسب، شما از ضمانت خرید کالا نیز بهره می شوید. اگر قصد خرید موتور برق دوسان کره را دارید، حتما با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.