با آشنا شدن با بهترین برند ژنراتورها یک خرید عالی انجام دهید

با آشنا شدن با بهترین برند ژنراتورها یک خرید عالی انجام دهید

ژنراتورها در واقع یکی از دستگاه ها و قطعات بسیار مهمی هستند که در اکثر صنعت ها و… می توان از آن ها استفاده نمود. حال امروزه برای کاربرد راحت تر افراد، می توان ژنراتورهای متقاوتی را مشاهده نمود که تفاوت های نسبتا زیادی باهم دارند. به عنوان مثال برخی از آن ها از لحاظ قدرت، برخی دیگر کارکرد و… باهم اختلافاتی دارند. برای خرید یک ژنراتور خوب، شما باید حتما بدانید که چه مدل هایی را خریداری نمایید. زیرا انتخاب برند تاثیر بسیاری بر روی کیفیت و دوام این دستگاه ها دارد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برند ژنراتورها را برای شما معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین برند ژنراتورها

همان طور که ذکر شد ژنراتورها با برندهای متفاوتی امروزه وجود دارند. برخی از بهترین برندها عبارت اند از:

برند پرکینس موتورهای پر قدرتی را ارائه می دهد.

برند پرکینس موتورهای پر قدرتی را ارائه می دهد.

Perkins

یکی از بهترین مدل و برندهای ژنراتور، پرکینس می باشد. این برند با ارائه کردن ژنراتورهای قوی و همچنین مقاوم، افراد را از خرید یا تعمیر مداوم ژنراتورها بی نیاز می کند. معمولا دیزل ژنراتورهایی که توسط برند پرکینس ارائه می شوند، قیمت مناسبی هم دارند.

اگر به یک دیزل ژنراتور نیاز دارید که هم قیمت عالی را ارائه دهد و هم دوام بالایی در هنگام کار کردن داشته باشد، پرکینس بهترین نمونه است. همچنین لازم به ذکر است که این برند، ژنراتورهای مختلفی در رنج قیمت متفاوتی را عرضه نموده است. در واقع به جرئت می توان گفت بهترین برند ژنراتورها، پرکینس می باشد.

Cummins

یکی دیگر از برندهای ژنراتور، برند Cummins انگلستان می باشد. این برند که جزو دسته شرکت ها و مجموعه های با تجربه است. محصولات این برند به قدری مقاوم و مستحکم است که حتی برخی از مدل های دیزل ژنراتور را به عنوان کامینز پاور می شناسند.

این برند انگلیسی با ارائه دادن مدل های مختلفی از دیزل ژنراتور، نیازهای افراد را برای استفاده از یک دستگاه قدرتمند، بهره مند می سازد. موتورهای این مدل دستگاه ها، قدرت منفاوتی دارند و در واقع نسبت به مدل موتور و قدرت آن ها دسته بندی می شوند.

Benz idem

اگر به دنبال یک برند با کیفیت هستید که ژنراتورهای او تحت هیچ عنوانی آسیب نبینند، Benz idem بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال یک برند با کیفیت هستید که ژنراتورهای او تحت هیچ عنوانی آسیب نبینند، Benz idem بهترین انتخاب است.

یکی دیگر از بهترین برند ژنراتورها Benz idem است. این برند متعلق به کشور آلمان می باشد و سال های زیادی را در خصوص ارائه انواع دیزل ژنراتورها فعالیت دارد. همچنین لازم به ذکر است که Benz idem جزو دسته بهترین مارک ها و برند ها در خاورمیانه با ارائه کردن موتور عالی ژنراتور محسوب می شود.

البته نکته مهمی در خصوص این برند وجود دارد و آن هم این موضوع است که تنها ژنراتورهای گازوئیلی را ارائه می دهد. البته با این وجود باز هم Benz idem جزو دسته بهترین برند ژنراتورها محسوب می شود و به دلیل کیفیت عالی امروزه افراد بسیاری برای خرید آن ها اقدام می نمایند.

Volvo

برند ولو، علاوه بر اینکه جزو دسته بهترین ها قرار دارد، جزو دسته برندهای مشهور هم محسوب می شود که در خصوص تولید انواع قطعات و دستگاه ها فعالیت می کند. این شرکت سوئدی است و مدل های مختلفی از ژنراتور را ارائه می کند.

ژنراتورها رنج قیمت متفاوتی دارند و از همین رو برای خرید باید به مدل ها و مشخصات فنی آن ها دقت زیادی داشته باشید. اکثر مدل های این شرکت به صورت گازوئیلی هستند و از همین رو می توان گفت با توجه به نرخ و مصرف ینزین، با صرقه تر هستند.

موتور سازان

موتور سازان یک برند ایرانی با کیفیت است.

موتور سازان یک برند ایرانی با کیفیت است.

بر خلاف تمام برندهایی که در بالا ذکر شد، موتور سازان هم یکی از بهترین برند ژنراتورها است که توانسته با ارائه کیفیت و دوام بالای ژنراتورها، به خوبی خود را به یکی از برندهای لیست قرار دهد.

مدل های مختلف دیزل ژنراتور توسط موتور سازان ارائه تولید می شود که از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار نسبت به مدل خود متفاوت هستند. همچنین این مدل گواهینامه ها و استانداردهایی دارد که نشان دهنده کیفیت بالای ژنراتورها می باشند.

موتور سازان به دلیل اینکه جزو بهترین برند ژنراتورها محسوب می شود، مدل های مختلفی از آن ها را نیز ارائه می کند که هر کدام نسبت به توان و قدرت قیمت متفاوتی دارند‌. از همین رو هر فردی با توجه به قیمت و مشخات فنی می توانند برای خرید انواع آن ها اقدام کند.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.