دیزل ژنراتور جن پاور همگام با استاندارد های روز دنیا

دیزل ژنراتور جن پاور همگام با استاندارد های روز دنیا

همه دیزل ژنراتور ها یکسان ساخته نمی شوند و میزان کارایی آن ها زمانی مشخص می گردد که دسترسی به جریان برق شهری محدود می شود؛ بر همین اساس می بایست وظیفه تولید برق را به یک برند معتبر جهانی و مطابق با استاندارد های روز سپرد تا بتوان در هنگام نیاز به آن اتکا کرد. مدل های مختلف دیزل ژنراتور جن پاور یک گزینه بسیار مناسب برای تأمین انرژی برق در مصارف خانگی، مصارف تجاری، مزارع و سایت های صنعتی کوچک و بزرگ است.

کمپانی GenPower ترکیه فراتر از استاندارد های اروپا

کمپانی GenPower ترکیه همواره در تولید محصولات خود از جمله دیزل ژنراتور ها هدفی فراتر از نیاز مصرف کنندگان را مدنظر قرار داده است. اغلب محصولات این شرکت علاوه بر استاندارد های اروپا دارای تأییدیه ها و گواهینامه های بین المللی از مؤسسات معتبر جهانی هستند. تکنولوژی روز دیزل ژنراتور جن‌پاور امکان تولید قدرت ثابت و پاک را فراهم می کند. این ژنراتور ها را می توان به عنوان منبع تغذیه قابل حمل، تأمین کننده اضطراری برای مواقعی که دسترسی به برق شهری میسر نیست و یا به عنوان نیروگاه اصلی تولید برق در سایت های مسکونی، تجاری و صنعتی وارد مدار نمود. مدل های مختلف این دیزل ژنراتور ها از توان 20 کاوا تا 3000 کاوا را تحت پوشش قرار می دهند؛ به همین سبب تنوع کاربری در بین محصولات GenPower بسیار زیاد است. دیزل ژنراتور جن پاور (GenPower) با موتور اینتر موتورز ساخت مشترک دو کشور آرژانتین و برزیل و تحت لیسانس شرکت اینتر موتورز آمریکا با ژنراتور استمفورد (SLG) است که در شرکت جن‌پاور ترکیه کوبله و تولید می شود.

کمپانی GenPower ترکیه فراتر از استاندارد های اروپا

دیزل ژنراتور جن پاور – مدل بدون کانوپی (محفظه عایق صدا)

آشنایی با ویژگی های فنی دیزل ژنراتور جن پاور

مشخصات پیکربندی و ساختمان دیزل ژنراتور جن‌پاور

پیکر بندی اغلب دیزل ژنراتور جن پاور به گونه ای است که امکان دسترسی آسان را فراهم می کند، به این ترتیب نیاز های خدماتی مولد به حداقل کاهش پیدا کرده است. واحد های دارای کانوپی (سایلنت و سوپر سایلنت) عایق صوتی ضخیمی محفظه و درب های دسترسی را می پوشاند تا شرایط کارکرد بی صدا و آرام را مهیا کند. البته برخی از نمونه های دیزل ژنراتور جن‌پاور فاقد کانوپی و مناسب برای استفاده در سایت های صنعتی روباز هستند. استفاده از باتری خشک بزرگ (اغلب 36 آمپر ساعتی)، فن خنک کننده هوا، مخزن سوخت قابل حمل و یا یکسره، سینی تخلیه روغن با قابلیت جریان آسان، محفظه فولادی با پوشش رنگ پودری (قطر 3 میلیمتر) و چرخ های غلتکی اختیاری در اغلب مدل های دیزل ژنراتور جن‌پاور رایج است.

ویژگی های فنی دیزل ژنراتور جن پاور

دیزل ژنراتور جن پاور با امکان دسترسی آسان

تکنولوژی تولید جریان برق در دیزل ژنراتور های جن‌پاور

جنس سیم پیچ در دیزل ژنراتور جن پاور تماماً مس است. در مدل های مختلف این دیزل ژنراتور ظرفیت روغن از 8 لیتر الی 90 لیتر و مخزن خنک کننده دارای ظرفیتی بین 13 لیتر الی 240 لیتر (بسته به کاوای دستگاه) می باشد. تعداد سیلندر در این دیزل ژنراتور ها از 4 الی 12 سیلندر متغیر است که به لطف فناوری تنظیم ولتاژ خودکار، فن داخلی قدرتمند و سیستم فیلتراسیون تجاری، امکان تولید قدرت ثابت فراهم می کند، دیزل ژنراتور جن‌پاور اغلب می تواند پاسخ گوی اضافه بار تا 110% باشد.

مخزن سوخت و نوع سوخت مصرفی در دیزل ژنراتور جن پاور

ظرفیت مخزن در مدل های دارای مخزن سوخت اغلب 60 لیتر است که سوخت دیزل را برای نیروگاه تأمین می کند اما در نمونه های با کاوای بالا تأمین سوخت به صورت یکسره است؛ با این حال می توان گفت که یکی از مهمترین ویژگی های محصولات GenPower بهینه بودن مصرف سوخت آن هاست. بخش های مختلف سیستم تأمین سوخت دیزل ژنراتور جن پاور شامل لوله کشی برای سوخت رساندن به موتور به دیزل ژنراتور جن پاور، پمپ بنزین، فیلتر سوخت برای جلوگیری از فشار بیش از حد و یا خلاء و یک اتصال برای جلوگیری از سرریز شدن سوخت روی سطح موتور و دینام است.

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.