عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی

عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی

دیزل ژنراتورها ماشین های بسیار مفیدی هستند که با سوزاندن سوخت دیزل، برق تولید می کنند. این ماشین ها از ترکیب یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. از جمله مواردی که در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی موثر است، توان آن است که در برندهای مختلف، دارای ارزش متفاوتی است.
از جمله برندهای معتبری که در بازار ایران عرضه می شود می توان به دیزل ژنراتور برند استمفورد انگلستان، دیزل ژنراتورهای برند مکالته ایتالیا و ژنراتورهای برند لوری سومر فرانسه نام برد که از پر مصرف ترین نوع از دیزل های ژنراتور یک مگاواتی هستند که در بازار ایران به خوبی قابل تهیه خواهند بود.

قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی و فاکتورهای موثر بر آن

عملکرد و قطعات دیزل ژنراتور در تعیین قیمت آن موثر هستند

عملکرد دیزل ژنراتور یک مگاواتی

دیزل ژنراتورها بخشی از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند که این عملکردها در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی موثر است. در این دستگاه ها، انرژی مکانیکی، یک میل لنگ را برای تولید برق می چرخاند.
بارهای الکتریکی با حرکت سیم در یک میدان مغناطیسی در سیم القا می شود. در هر کاربرد ژنراتور الکتریکی، دو آهنربای پلاریزه معمولاً میدان مغناطیسی را تولید می کنند. سپس یک سیم بارها به دور میل لنگ دیزل ژنراتور پیچیده می شود که بین آهن رباها و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد.
هنگام بررسی قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی ، همواره عملکرد و قطعات آن بررسی می شود. در این جا، هنگامی که موتور دیزل میل لنگ را می چرخاند، سیم ها در سراسر میدان مغناطیسی حرکت می کنند که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند.

عملکرد دیزل ژنراتور یک مگاواتی

دیزل ژنراتور راندمان بالایی دارد

یک قانون کلی این است که یک دیزل ژنراتور 0.4 لیتر گازوئیل به ازای هر کیلووات ساعت تولید می کند. موتور دیزلی مورد استفاده در اصل یک موتور احتراق داخلی است. برخلاف موتورهای بنزینی، موتور دیزل از گرمای تراکم برای احتراق و سوزاندن سوختی که به محفظه تزریق تزریق شده است، استفاده می کند که می تواند در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی موثر باشد.

به طور کلی، موتورهای دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتورهای احتراق داخلی دارند که امکان دستیابی به درصد تقریبی از راندمان را فراهم می کند. موتورهای دیزلی می توانند از مشتقات بسیاری از نفت خام کار کنند. سوخت ‌هایی که یک موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی، الکل‌ها، بنزین، گاز چوب و گازوئیل است که این موارد تاثیرگذار در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی هستند.

میزان برق تولید شده یک دیزل ژنراتور

یک دیزل ژنراتور یک مگاواتی که در بارگیری نزدیک به بهینه، 65 تا 70 درصد برق تولید می کند، بسته به مصرف خاص آن، حداقل سه کیلووات ساعت برای هر لیتر تولید دارد که در اینجا، نسبت راندمان سوخت به وزن منظور می شود.

قیمت انواع دیزل ژنراتور یک مگاواتی

هنگامی که از دیزل برای تولید برق استفاده می شود، یک کیلووات بر اساس ضریب بار (BSFC)، میزان مشخصی خروجی تولید می کند که قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی و ارزش آن را تعیین می نماید. حداکثر 15 کیلو وات می تواند در یک زمان خروجی داشته باشد.

کاربردهای مناسب دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در بسیاری از کاربردهای همه کاره در سراسر جهان استفاده می شوند. معمولاً در مکان‌های روستایی که به شبکه برق متصل هستند، راه‌اندازی می‌شوند و می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا برای یک سیستم پشتیبان استفاده شوند که می توان در برندهای مختلف آن را در قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی ، متفاوتی تهیه کرد.

کاربردهای مناسب دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها برای جبران نیازهای اوج انرژی در شبکه مورد توجه قرار می‌گیرند

دیزل ژنراتور یک مگاواتی

دیزل ژنراتورها همچنین می توانند برای جبران نیازهای اوج انرژی در شبکه مورد استفاده قرار گیرند، زیرا می توانند به سرعت روشن و خاموش شوند، بدون اینکه زمان تاخیر ایجاد شود. ژنراتورهای مورد استفاده در محیط های مسکونی می توانند از 8 تا 30 کیلو وات متغیر باشند در حالی که ژنراتورهای مورد استفاده برای تنظیمات تجاری می توانند از 8 کیلو وات تا 2000 کیلووات متغیر باشند.
کشتی ‌های بزرگ نیز از ژنراتورهای دیزلی برای مقاصد نیروی کمکی استفاده می‌ کنند که می‌ تواند طیفی از چراغ ‌ها، فن ‌ها و سوئیچ‌ ها تا تکمیل نیروی پیشرانه را شامل شود. قیمت دیزل ژنراتور یک مگاواتی برای این منظور در مارک های معتبر، ارائه می شود.

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.