فروش انواع دیزل ژنراتور

فروش انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور در واقع یک مولد برق است که این قابلیت را دارد تا از سوخت های مختلف انرژی مکانیکی را دریافت و آن را به انرژی الکتریکی یا برق تبدیل نماید. این دستگاه ها به نوعی یک ماشین هستند که به راحتی می توانند شکل انرژی را تغییر دهند. به راحتی می توان به این دستگاه به چشم یک منبع جایگزین برای تولید برق برای مکان های مختلف نگاه کرد. دیزل یا موتوری که در این دستگاه قرار می گیرد با سوزاندن سوخت مایع مانند بنزین و یا گازوئیل یک حرکت چرخشی را به وجود می آورد که همین حرکت چرخشی توسط ژنراتور به برق تبدیل می شود. البته که دیزل ژنراتور نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از نظر کارخانه سازنده، سیستم سوخت، صفحه کنترل موتور و… با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید ژنراتورخرید ژنراتور

فروش انواع ژنراتور

 

ژنراتور پرکینز

 

شرکت پرکینز توانسته با سابقه بیش از ۹۰ سال جایگاه خود را در صدر بهترین تولید کننده ژنراتور در سراسر دنیا حفظ نماید. ژنراتور های تولیدی این شرکت با دامنه توان ۴ کیلو وات الی ۲۰۰۰ کیلو وات ساخته می شوند. پرکینز با همکاری بهترین متخصصین در زمینه تولید ژنراتور موتور دستگاه های خود را طبق استاندارد جهانی ساخته که این موتورها بتوانند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند.

 

 دیزل ژنراتور کامینز

 

نام دیگر محصولات این شرکت ژنراتور های پاور می باشد. کامینز شرکت چند ملیتی می باشد که در واقع محل ثبت شرکت آمریکا است اما محصولات آن توسط کشور انگلیس کوپله می گردد. توان ژنراتور های تولیدی شرکت کامینز از ۸.۸ کیلووات تا 2660 کیلووات است که برای نصب در مکان های مختلف از مصارف خانگی تا مصارف صنعتی مناسب می باشد. موتور هایی که این شرکت بر روی ژنراتور های خود نصب می کند یا به صورت گازی بوده و یا به صورت دیزلی می باشد. از طرف دیگر موتور های تولیدی شرکت دارای تعداد سیلندر های متفاوت از 3 سیلندر تا ۱۶سیلندر است.

دیزل ژنراتور ولوو

 

شرکت ولوو در سوئد بنا شده و سعی در تولید ژنراتور هایی دارد که مصرف سوخت آن ها بسیار پایین باشد. چرا که استفاده از سوخت کم باعث کاهش چشمگیر آلاینده هایی که از اگزوز دستگاه خارج می شود دارد. از طرف دیگر طراحان این دستگاه بر روی موتور این ژنراتور ECU را نصب کرده ‌اند که این ویژگی باعث کنترل کردن مصرف گازوئیل و بار دستگاه می شود. محصولات این شرکت طبق آخرین استانداردهای اروپایی ساخته شده است چرا که سنسور هایی که بر روی بدنه و در داخل ژنراتور نصب شده اند با یکدیگر در ارتباط هستند که این ویژگی باعث بالا رفتن میزان حفاظت ژنراتور می شود.

 

بهترین ژنراتور ها در ایران

بهترین ژنراتور ها در ایران

 

 دیزل ژنراتور جن پاور

 

محصولات تولیدی شرکت جن پاور در واقع محصول مشترک بین دو کشور برزیل و آرژانتین است.

موتور این ژنراتور ها از برند اینتر می باشد که تحت لیسانس کشور آمریکا است. ژنراتور مربوطه با داشتن گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله توانسته تبدیل به یک رقیب سرسخت برای برند هایی مانند پرکینز، کامینز و ولوو شود. ژنراتور های جن پاور با توان ۲۰ هزار کاوا توسط کشور ترکیه کوپله می شود.

دیزل ژنراتور دوسان

 

شرکت دوو که از سال ۱۹۳۷ در کره جنوبی مشغول به فعالیت می باشد با همکاری گروه دوسان از سال ۲۰۰۵ مشغول به تولید ژنراتور هایی است که طبق آخرین استاندارد های موجود اروپا می باشد.

محصولات این شرکت همگی دارای ابعاد بسیار کم، سیستم خنک کننده عالی، آماده برای نصب در صنایع مختلف با ظرفیت های بالا، کنترل کننده با صفحه نمایش ال سی دی و… می باشند. از طرف دیگر راه اندازی و تعمیر و نگهداری محصولات تولیدی شرکت دوستان بسیار آسان بوده و نیاز به صرف هزینه بالایی برای این موارد نیست.

 

فروش انواع ژنراتور

فروش انواع ژنراتور

 دیزل ژنراتور لوول

 

کشور چین موتوری با نام لوول که یک کپی از موتورهای شرکت پرکینز انگلستان می باشد

را تولید می کند و به بازار ارائه می دهد. تمامی ژنراتور هایی که با موتور لوول در چین تولید می گردند از نظر کارایی شبیه به موتورهای پرکینز هستند. به ژنراتور های تولیدی این شرکت سری G می گویند چرا که از سیستم توربو شارژ و تنفس طبیعی بهره مند می باشند. این ژنراتور ها یک راندمان تولید و مصرف استاندارد را دارا می باشند و لوازم یدکی که همراه آن ها می باشد دارای قیمت پایینی است پس در بازار ایران یک محصول پر طرفدار می باشند.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.