ژنراتور گازی خانگی و صنعتی و نوع گاز مورد نیاز برای استفاده از آن

ژنراتور گازی خانگی و صنعتی و نوع گاز مورد نیاز برای استفاده از آن

 همانطور که می دانید، امروزه استفاده از ژنراتور ها به شدت رواج یافته است و به همین خاطر انواع متنوعی از آن توسط شرکت های گوناگون طراحی و تولید می گردند. یکی از انواع ژنراتور ها که به شدت مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، ژنراتور های گازی می باشد که در نوع صنعتی و خانگی عرضه می گردد. ژنراتور گازی خانگی و صنعتی، نه تنها کیفیت فوق العاده ای را در بر دارد، بلکه می توان با مقدار بسیار کمی سوخت، آن را مورد استفاده قرار داد و از مخارج بیش از اندازه جلوگیری نمود.

ژنراتور های گازی نیاز به چه نوع گازی دارند؟

یکی از موضوعاتی که ذهن افراد بسیاری را به خود درگیر کرده است، نوع گاز مورد نیاز برای استفاده از ژنراتور های گازی می باشد. لازم به ذکر است ژنراتور گازی خانگی و صنعتی را می توان با استفاده از گاز شهری و گاز مایع مورد استفاده قرار داد. این ژنراتور ها می توانند به خوبی با استفاده از گاز های مایع و شهری، به تولید برق مورد نیاز بپردازند و نیاز مشتریان شان را برطرف سازند.

بررسی میزان توان و مشخصات ژنراتور های گازی خانگی

باید بدانید ژنراتور های گازی خانگی توان شان کمتر از ژنراتور های صنعتی می باشد و گویا توان خروجی این محصول 5 الی 15 کاوا است. یکی دیگر از مسائلی که ژنراتور های گازی خانگی را نسبت به ژنراتور های صنعتی منحصر به فرد می سازد، ابعاد کوچک و وزن سبک آن می باشد. این ویژگی سبب می گردد حمل و نقل و نصب این محصول امری آسان تلقی شود و بتوان آن را در محل های متفاوت مورد استفاده قرار داد.

اگر می خواهید به خرید ژنراتور گازی خانگی و صنعتی بپردازید و نمی دانید توان آن را چگونه باید انتخاب کنید، باید بگوییم توان ژنراتور ها بر اساس نوع استفاده و ابعاد محل مد نظر انتخاب می گردد. هر مقدار محل مد نظر تان برای استفاده از ژنراتور ها بزرگ تر باشد، قطعا می بایست ژنراتور های گازی با توان بالا را انتخاب نمایید.

ژنراتور های گازی مناسب برای استفاده مصارف خانگیژنراتور های گازی مناسب برای استفاده مصارف خانگی

بررسی میزان توان و مشخصات ژنراتور های گازی صنعتی

از دیگر ژنراتور هایی که برای صنایع متنوع مورد استفاده قرار می گیرد، ژنراتور های گازی صنعتی می باشد. این محصول توان بالایی را به خود اختصاص داده است و می تواند به خوبی برق مورد نیاز کارخانه جات را تامین کند.

ویژگی های ژنراتور گازی خانگی و صنعتی

برای این که بتوانید خرید مناسبی را از ژنراتور های خانگی و صنعتی تجربه کنید، می بایست در ابتدا با ویژگی های محصول مد نظر تان اشنا شوید و سپس به خرید محصول تان از مراکز معتبر بپردازید. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  • صدای کم

اولین و اصلی ترین ویژگی که یک ژنراتور گازی خانگی و صنعتی باید داشته باشد، صدای کم آن است. همانطور که می دانید، سر و صدای بیش از اندازه می تواند باعث ازرده خاطر شدن افراد گردد و تمرکز آن ها را برهم بزند. به همین خاطر، همواره توصیه می گردد تا به هنگام خرید ژنراتور های گازی به نوع صداگیر، فن و اگزوز ها توجه داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید ژنراتور های گازی با بهترین و نازل ترین قیمتخرید ژنراتور های گازی با بهترین و نازل ترین قیمت

  • عدم نوسان در برق تولید شده

از دیگر ویژگی های ژنراتور گازی خانگی و صنعتی، می توان به عدم نوسان در برق تولید شده آن ها اشاره نمود. به عبارت دیگر، برق تولید شده می بایست بدون هیچ نوسانی و با فرکانس 50 هرتز باشد تا بتوان بدون دردسر از ژنراتور های گازی استفاده کرد.

استفاده از گاز شهری برای ژنراتور های گازیاستفاده از گاز شهری برای ژنراتور های گازی

  • قابلیت کار با گاز شهری

یکی از ویژگی هایی که در خرید ژنراتور گازی خانگی و صنعتی می بایست به آن توجه داشته باشید، قابلیت کار با گاز شهری است. همانطور که می دانید، در برخی از موارد ممکن است گاز های مایع در اختیار نباشند و استفاده از ژنراتور ها ضروری تلقی شود. در این مواقع می بایست با استفاده از گاز شهری برق مورد نیاز را تامین ساخت و در روند کار تسریع بخشید.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.