اطلاعات مهم و ضروری درباره ژنراتور گازی کوچک

اطلاعات مهم و ضروری درباره ژنراتور گازی کوچک

اگر به دستگاه های موجود در صنعت های برق نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ژنراتور مدل گازی می تواند به آسانی با کمک رادیاتورها یا تابلو برق های استاندارد، گاز شهری یا گاز دیگر را به برق تبدیل کند. همچنین می توان گفت که توان ورودی و خروجی در این فرآیند بسیار مهم بوده و بایستی توان ژنراتور گازی کوچک را برحسب کیلووات حساب کرد.
لازم به ذکر است که این ژنراتور مزایا و ویژگی های زیادی نسبت به ژنراتورهای دیگر دارد که این خصوصیات باعث جذب مشتریان می شود. البته دقت کنید که ژنراتورهای گازی خیلی بی صدا عمل می کنند و با فرکانس معین عملکرد خود را به نمایش می گذارند.
در حالت کلی ضروری است که بدانید برای کار کردن این نوع ژنراتور به سیلندر قوی و باکیفیت نیاز است زیرا در حین شروع به کار کردن این نوع موتور برق، سیلندر موجود در داخل دستگاه فعال شده و انرژی موجود را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و این عامل باعث شروع کار ژنراتور گازی کوچک خواهد شد.

ژنراتور گازی کوچک

نمونه ای از ژنراتورهای گازی کوچک مدل کامینز

با مزایای مهم و اصولی یک ژنراتور گازی سری کوچک آشنا شوید

اگر به سایت و فروشگاه های معتبر کشور توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که این نوع از ژنراتورهای گازی مزایای مهمی دارد که در ادامه این بحث به چند مزایای مهم ژنراتور گازی کوچک می پردازیم.

دارای طول عمر زیاد

همانطور که می دانید این نوع ژنراتورها دارای طول عمر بالایی هستند که این طول عمر باعث می شود که موتور در طول 24 ساعت بدون ایجاد مشکل به عملکرد خود ادامه دهد.

کم هزینه بودن

از آنجایی که مشتریان و طرفداران زیادی به دلیل داشتن هزینه کم و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به ژنراتورهای دیگر، آن را خریداری می کنند. البته در نظر داشته باشید که ژنراتور گازی کوچک کاربرد و کارایی زیادی نسبت به ژنراتورهای دیگر دارد.

آلودگی کم

اگر دقت کنید، آلودگی های زیاد در شهر و روستاهای کشور به دلیل ژنراتورهای گازی و برقی است که مهندسان و تولید کنندگان، برای جلوگیری از بروز این اتفاق، ژنراتورهای طراحی شده را طوری می سازند که به هوای شهر آسیبی وارد نکند. بدین منظور ژنراتور گازی کوچک جزو موتورهای برقی است که آلودگی کمی تولید می کند.

مزایای ژنراتور گازی سری کوچک

ژنراتورهای گازی سری کوچک طول عمر بالایی دارند

معایب ژنراتور گازی سری کوچک را بدانید

همانطور که گفته شد، مزایای زیادی برای این نوع موتور وجود دارد که مشتریان و مخاطبان را برای خرید به خود جذب کرده است ولی در نظر داشته باشید که ژنراتور گازی کوچک از معایب نیز برخوردار است که باید در حین خرید این محصول به معایب موتور برق نیز توجه کنید.

  • از آنجایی که ژنراتور از نوع گازی با سوخت کار می کند، پس ضروری است که در حین کار کردن با آن خیلی احتیاط کرد زیرا احتمال آتش سوزی وجود دارد.
  • همانطور که بایستی در حین کار کردن با ژنراتور گازی کوچک بایستی احتیاط کرد پس باید نصب آن را نیز طبق رعایت استانداردها و قوانین خاص انجام داد زیرا این نوع ژنراتورها به فضا و محیط بزرگی نیاز دارند تا به راحتی برق در بین این فضا به گردش در بیاید پس یکی از معایب اصلی این موتور می توان به نیاز داشتن فضا و محیط بزرگ اشاره کرد.
  • یکی دیگر از معایب مهم ژنراتور گازی کوچک می توان به عمل نکردن آن در مناطق سرد اشاره کرد یعنی این موتور برق در مناطقی که دمای خیلی بالایی و این دما باعث کم شدن فشار موجود در داخل دیزل ژنراتور می شود و در آخر موتور، نمی تواند عملکرد خود را به خوبی به نمایش بگذارد.
کاربرد ژنراتور گازی کوچک

ژنراتورهای گازی کوچک کاربرد زیادی در صنعت یا موقعیت های مکانی دیگر دارند

جمع بندی نهایی

لازم به ذکر است که یک موتور یا ژنراتور گازی از مدل کوچک کاربرد و کارایی زیادی در صنعت یا موقعیت های مکانی دیگر به دنبال دارد زیرا این نوع ژنراتور با کمک سوخت از جمله گاز و بنزین، می تواند برق را محل موردنظر منتقل کند. البته در نظر داشته باشید که در صنایع های مختلف این ژنراتورهای گازی کوچک کارساز نیست و بایستی از ژنراتورهای دیگر استفاده کرد.

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.