قیمت دیزل ژنراتور دوسان

قیمت دیزل ژنراتور دوسان

 دیزل ژنراتور ها برای تامین برق پشتیبان و برق مناطقی که دسترسی به برق ندارند استفاده می شوند. دیزل ژنراتور ها به دلیل سوخت گازوئیل که سوخت در دسترس و ارزانی است بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این دیزل ژنراتورها دارای برند های بسیار مختلفی هستند و در توان های مختلف در بازار موجود هستند. برند دوسان یکی از برند های فعال در زمینه تولید ژنراتور است که می توان گفت تنوع بسیار بالایی از لحاظ دیزل ژنراتورها دارد و قیمت دیزل ژنراتور دوسان بسیار تفاوت دارد و به موارد متفاوتی وابسته است.

تجهیزات دیزل ژنراتور دوسان

دیزل ژنراتورهای دوسان دارای طراحی بسیار عالی هستند به گونه ای که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این دیزل ژنراتورها دارای یک سیستم خنک کننده بسیار قوی است و همچنین برای کارهای بسیار سنگین طراحی شده است. این دیزل ژنراتور دارای یک صفحه نمایش، سیستم های تزریق سوخت قوی است و این دیزل ژنراتورها مجهز به فیلتر های سوخت، فیلتر روغن و هم چنین فیلتر های هوا خشک با قابلیت تعویض هستند. قیمت تگ تگ این تجهیزات و کیفیت آن بر قیمت دیزل ژنراتور دوسان موثر است. این ژنراتورها دارای رادیاتور، فن و هم چنین دریچه به منظور تخلیه است.

مشخصات الکتریکی دیزل ژنراتور دوسان

با قاطعیت می توان گفت در این دیزل ژنراتور تمام استانداردها رعایت شده است. توان خروجی این دیزل ژنراتور بین 25 تا 750 کیلو وات است. سرعت این ژنراتور 1500 تا 1800 دور بر دقیقه است. این دیزل ژنراتور در کلاس حفاظتی IP21  تا IP23 قرار دارد و درجه عایق بندی موتور آن H  است.  این ژنراتور باید در ارتفاع 1000 کیلومتری از سطح دریا نصب شود و در محیطی با دمای حدودی 40 درجه نصب شود. محل نصب باید روطوبت در حدود 90 درصد داشته باشد.

امکانات بالا دیزل ژنراتور دوسان

امکانات بالا دیزل ژنراتور دوسان

مزایای دیزل ژنراتور دوسان

دیزل ژنراتور دوسال دارای امکانات و فواید بسیار زیادی است. این ژنراتور مجهز به یک موتور بسیار قدرتمند است. طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندی دارد. نصب، راه اندازی و نگه داری این ژنراتور بسیار آسان است. با توجه به قیمت دیزل ژنراتور دوسان می توان گفت یک ژنراتور کاملاً به صرفه و بسیار کم هزینه در کنار راندمان بالا است.

قیمت دیزل ژنراتور دوسان و ویژگی های آن

قیمت دیزل ژنراتور دوسان و ویژگی های آن

سوخت دیزل ژنراتور دوسان

سوخت دیزل ژنراتور دوسان، گازوئیل است، که سوختی ارزان و قابل دسترس است. این ژنراتور آلودگی زیادی ندارد و گازهای خطرناکی تولید نمی کند. میزان مصرف سوخت این دیزل ژنراتور بسیار بهینه است و این لحاظ بسیار مقرون به صرف است. این مزایا با توجه به قیمت دیزل ژنراتور دوسان بسیار عالی است.

انواع دیزل ژنراتور دوسان

دیزل ژنراتور دوسان دارای مدل های مختلفی است در ادامه چند مدل از این دیزل ژنراتور ها را بررسی می کنیم. چندین دیزل ژنراتور دوسان که نام آن ها بدین ترتیب است P086TI، P126TI-2، P158LE، DP158LC،  P180LE، DP180LA،P222LE،P222LE-S،DP180LB درای مشخصات زیر است. قیمت دیزل ژنراتور دوسان در هر مدل کامل متفاوت است.

مدل های مختلف دیزل ژنراتور دوسان و قیمت های مختلف این دیزل ژنراتورها

مدل های مختلف دیزل ژنراتور دوسان و قیمت های مختلف این دیزل ژنراتورها

دیزل ژنراتور های دوسان مدل P086TI توانی در حدود 200 تا 220 Kw دارد و این ژنراتور 6 سیلندر دارد که به صورت خطی در آن تعبیه شده است و این دیزل ژنراتور می تواند تا 288 آمپر خروجی را تامین کند و به صورت دائم کار کند. مدل P126TI-2 توانی خروجی در حدود 300 تا 330 Kw دارد و این مدل نیز 6 سیلندر خطی دارد. قیمت دیزل ژنراتور دوسان برای هر مدل نسبت به عملکرد و توان آن تعیین می شود. مدل  P158LE این برند توان در محدوده 445 تا 509 Kw دارد. سیستم تنفس این ژنراتور، توربو شارژ است و به همین دلیل فشار و حجم میزان هوایی که به سیلندر وارد می شود را افزایش می دهد و این باعث می شود قدرت موتور افزایش یابد.  مدل DP158LC این دیزل ژنراتور دارای توان 460 تا 510 Kw است. و این مدل دارای 4 سیلندر است است که به شکلV چیدمان شده است. دیگر مدل های دیزل ژنراتور دوسان نیز دارای ویژگی های مختلفی هستند و قیمت دیزل ژنراتور دوسان در کنار دیگر ویژگی های آن ملاک خوبی برای انتخاب این دیزل ژنراتورها است.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.