ژنراتور گازی 60 کاوا و بررسی مشخصات آن

ژنراتور گازی 60 کاوا و بررسی مشخصات آن

 یکی از تجهیزات بسیار پرمصرف که در زمان قطع برق برای جبران خسارت های ناشی از قطع برق استفاده می شود، ژنراتور ها هستند. ژنراتور ها مدل های مختلف و توان های مختلفی دارند. ژنراتور های گاز سوز به دلیل در دسترس بودن سوخت آن بسیار پرطرفدار هستند. ژنراتور گاز سوز 60 کاوا یکی از ژنراتور هایی است که برای کارگاه های صنعتی و کارخانجات کوچک قابلیت استفاده دارد و با توجه به توان آن می توان از آن استفاده کرد. ژنراتور های زیر 60 کاوا، ژنراتور هایی با توان کم، محسوب می شوند و بیشتر مصارف خانگی دارند و ژنراتور های بالای 60 کاوا، ژنراتور های توان بالایی هستند که مصرف صنعتی دارند. در زمان خرید ژنراتور بهتر است با یک کارشناسان در این حوزه مشورت کرد.

اجزاء یک ژنراتور گازی 60 کاوا

یک ژنراتور گازی 60 کاوا دارای یک موتور است که سوخت آن گاز است و هم چنین یک ژنراتور دارد. این ژنراتور ها اجزای مختلف دیگری هم دارند که به شرح زیر است. فیلتر روغن، مخزن موتور، اویل کولینگ، فیلتر هوا، رگولاز گاز، شلنگ گاز، گاورنر، استارت از جمله این اجزا هستند. هر یک از این اجزا در روال تولید برق توسط ژنراتور گازی60 کاوا وظیفه مشخصی دارد و کیفیت این قطعات مشخص کننده کیفیت و طول عمر ژنراتور است.

ژنراتور گازی 60 کاوا با استفاده از سوخت گاز، آلودگی کمتری ایجاد می کند

ژنراتور گازی 60 کاوا با استفاده از سوخت گاز، آلودگی کمتری ایجاد می کند

میزان مصرف سوخت ژنراتور های گازی 60 کاوا

ژنراتور گازی 60 کاوا نیاز به تغذیه گاز با فشار 2 پوند بر اینچ دارند. چنین ژنراتور هایی می توانند نیاز برق مصرفی یک کارگاه کوچک یا یک مجتمع را در مواقع ضروری تأمین کند. استفاده از این ژنراتور ها بسیاری از خسارت هایی را که ممکن است قطع برق برای کارگاه یا خطوط تولیدی با ظرفیت پایین ایجاد کند را به راحتی از آن جلوگیری می کند.

سوخت موتورژنراتور گاز سوز

ژنراتور گازی 60 کاوا به دلیل مصرف سوخت گاز یک ژنراتور محبوب است. سوخت این ژنراتور ها از گاز شهری یا CNG است و این سوخت بسیار در دسترس است. قیمت سوخت گاز در مقایسه با بنزین و دیگر سوخت ها بسیار کمتر است و این باعث می شود هزینه این ژنراتور در طولانی مدت کم باشد. تنها نکته ای که باید در هنگام تولید این نوع ژنراتور به آن دقت کرد این است که سوخت از نوع گاز، یک نوع سوخت خشک است و در زمان ساخت این ژنراتور ها باید به روان کنندگی این ژنراتور ها دقت کرد.

تأمین برق اضطراری کارگاه های کوچک با استفاده از ژنراتور گازی 60 کاوا

تأمین برق اضطراری کارگاه های کوچک با استفاده از ژنراتور گازی 60 کاوا

مزایای ژنراتور گازی 60 کاوا

استفاده از ژنراتور گازی 60 کاوا بسیار راحت است. به دلیل سوخت گاز آن، استفاده از این ژنراتور بسیار بهینه است. خطرات سوخت گاز نسبت به دیگر سوخت ها کمتر است و بنابراین این ژنراتور ها بسیار ایمن تر هستند. این نوع از ژنراتور ها بدون بو هستند و باعث حفظ پاکیزگی محیط زیست و سلامتی شما می شوند. طول عمر ژنراتور گازی 60 کاوا نسبت به نوع بنزینی آن بسیار بیشتر است.

معایب ژنراتور های گازی 60 کاوا

ژنراتور گازی 60 کاوا علاوه بر مزیت های زیادی که دارد تعداد اندکی معایب نیز دارد. این نوع از ژنراتور ها بسیار سنگین هستند و جا به جایی این ژنراتور ها بسیار سخت است. قیمت این ژنراتور ها در مقایسه با دیگر ژنراتور ها کمی بالاتر است. این ژنراتور قیمت سوخت مناسبی دارد ولی به دلیل گران بودن خود ژنراتور ها ممکن است در موارد خاص استفاده شود.

رفع مشکل ژنراتور گازی 60 کاوا با استفاده از کانوپی

رفع مشکل ژنراتور گازی 60 کاوا با استفاده از کانوپی

صدای ژنراتور گاز سوز

ژنراتور های گازی 60 کاوا سر و صدای بسیار دارند و صدا در حدود 85 دسی بل است که می توان باعث آزار اشخاصی شود که در نزدیکی این ژنراتور هستند. در هنگام انتخاب ژنراتور بسیار مهم است که به مسئله صدا تولید شده توسط ژنراتور دقت کنیم. اگر ژنراتور را در محیطی نصب می کنیم که سر و صدای آن ممکن است موجب آزار شود باید از مدل کانوپی دار آن استفاده کنیم. وجود کانوپی به عنوان یک عایق صدا عمل می کند و از لحاظ ایمنی نیز بسیار مهم است.

 

محصولات مرتبط:

مطالب مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.